Ihmiset ovat keskeisin tekijä onnistuneessa palvelunhallinnassa. Henkilöstön osaamisen kehittäminen onkin palvelujohtamisen kulmakivi.
JSM Consultingin koulutusten ja valmennusten avulla koko henkilöstö johtajista asiantuntijoihin saa saman, yhtenäisen ymmärryksen organisaation palveluiden johtamisesta. Valmennuksissa käsitellään hyvin käytännönläheisesti palvelunhallinnan eri osa-alueiden vaikutusta niin koko organisaation ja tiimien päivittäiseen toimintaan kuin jokaisen toimijan omaan, henkilökohtaiseen työhön.
Valmennukset ovat vuorovaikutteisia ja ne nojaavat valmennettavien omaan oivaltamiseen. Valmennettavat oppivat toimimaan laadukkaammin, näkemään kehityskohteita, sekä havaitsemaan hyvän palvelunhallinnan päivittäisiä hyötyjä.
Koulutamme vuosittain useita satoja henkilöitä, lukuisia organisaatioita suuryrityksistä start-upeihin. Tuotamme pääosin asiakaskohtaisia ja asiakkaalle räätälöityjä koulutuskokonaisuuksia. Valmentajamme ovat markkinoiden laajimmin sertifioituja ja meillä on korkeimman tason akreditoinnit kurssien laadun takeena. Asiakaspalautteemme on keskimäärin 4,7 asteikolla 1-5.
Käytämme valmennuksiemme tukena digitaalista oppimisalustaa. Kysy rohkeasti omiin tarpeisiinne sopivaa valmennusta tai valmennuspakettia!
Jaakko Marin
Service Management Consultant
JSM Consulting